Mis noticias

Loading...
More about the News Bar

logo

logo

martes, 27 de abril de 2010

Camino de Santiago 2.010 - I.E.S. Sanxenxo

Cuarenta y cuatro intrépidos alumn@s de 3º y 4º de E.S.O. y dos temerarios profesores del I.E.S. Sanxenxo, realizamos el pasado miércoles 21 de Abril una interesante actividad extraescolar, que consistió en recorrer el último tramo del Camino de Santiago.

Salimos a las 10:30 de la mañana desde O Pedrouzo ayuntamiento de O Pino (A Coruña), y nos pusimos en marcha con 350 chic@s de otros 11 institutos de la Ría de Arousa (Vilagarcía, Carril, Boiro, A Pobra do Caramiñal, Carnota, etc.) El recorrido, de unos escasos 18 kilómetros, era sinuoso de suaves colinas y verdes prados. Entre las 13:30 y las 14:00 llegamos todo el grupo al Monte del Gozo donde comimos un generoso bocata y descansamos un par de horas antes de ponernos nuevamente en ruta. A pesar de la dificultades físicas del propio camino y de las climatológicas (llovió durante toda la mañana), los 46 intrépidos peregrinos conseguimos finalmente alcanzar nuestra ansiada meta: Santiago de Compostela.

En la plaza de la Quintana nos reagrupamos profesores y alumn@s para poder entrar por la puerta santa, y a partir de ahí, abrazar al apóstol Santiago y visitar su sepulcro debajo del altar mayor de la catedral. Asistimos a la misa del peregrino a las 18:00, y fueron nuestros alumn@s del I.E.S. Sanxenxo los encargados de realizar la ofrenda al apóstol. Ésta fue leída en un tono suave y agradable por Alicia (siendo felicitada al finalizar la ceremonia por el canónigo de la catedral D. Luis Otero Outes), y presentada con estilo por Lara, María y Adrián. Aquí os dejo un extracto de la misma.

OFRENDA AO APÓSTOLO SANTIAGO

"Apóstolo Santiago, neste Ano Santo Compostelán 2.010, quixemos vir diante túa, os estudantes e profesores dos Institutos da ESO do Barbanza e do Salnés. Con humildade pero tamén con esforzo e traballo, día a día estudamos co ánimo de que nun futuro non moi lonxano poderemos obter o título da ESO, e con él poder labrarnos un futuro mellor para as nosas vidas.

Somos 300 rapaces que estudamos acotío nos nosos centros, pero nos recoñecemos como uns grandes privilexiados neste mundo, xa que aínda hoxe, máis de 100 millóns de rapaces e rapazas como nós, non asisten a escola e non son quen de rematar ni tan sequera a ensinanza primaria. Este e o segundo dos Obxectivos do Milenio co que nós, nos solidarizamos totalmente; por todo iso, pedimos a túa axuda para poder eliminar dunha vez por todas estas inxustizas.

Como peregrinos teus che ofrecemos esta CONCHA DE VIEIRA, símbolo natural do camiño que acabamos de percorrer para estar contigo.

Tamén che ofrecemos este BORDÓN, como sustento e apoio do noso traballo como estudantes que somos.

E por último, pero non menos importante, che ofrecemos esta pequena MOCHILA, o antigo zurrón do peregrino, na que a diario levamos os nosos libros."

2 comentarios:

Hautatzen dijo...

Felicidades por el blog y por esta actividad que podeis hacer los que vivís tan cerquita de Santiago. Nosotros desde Bilbao nos conformamos con hacerla "virtualmente". A principios de Junio publicaremos en el site los trabajos del alumnado. Un saludo

MARIA dijo...

"O Pedrouzo ayuntamiento de Arca (A Coruña)"

Ai, profe, e non será do Pino??

Dende logo... ;)